top 10 prezentów na święta

Święta tusz tusz, czas prezentów wspólnego czasu z rodziną to co najbardziej kochamy 😍
Chciała bym was przedstawić taką moją listę top 10 idealnych prezentów nawet dla wybrednych 😂

1. Perfumy 
Świetny perfum zaprojektowany nawet dla najbardziej wymagających !! Przede wszystkim świetne wykonanie butelki i dodatkowo jest stworzona z 24 karatowego złota 😍 i jest to zapach kwiatowo-drzewny. 
2.Zegarek
Świetny prezent dla eleganckiego mężczyzny, idealnie się sprawi np. dla Taty, Wujka 

3. Zestaw do makijażu 

Idealnie nada się dla kobiety która kocha makijaż, dodatkowo jest to seria luksusowa więc jak kochasz produkty tak zwane wyższej jakości to są dla ciebie idealne 😍

4.Whisky

Większość chyba z naszych mężczyzn kocha dobry alkohol, żeby sobie siąść w spokoju przy dobrym drinku i się degustować jako smakiem. 
5.Torebki
Która z nas nie kocha torebek?? 😂 U mnie to podstawa, bez torebki ja z domu nie wychodzę. 

6.Zestaw kosmetyków
Idealnie sprawi się dla niego jako drobny upominek 😊

7.Zestaw do łazienki
Żel do rąk, balsam i mydło idealnie zadbają o nasze dłonie, dodatkowo cudownie będą wyglądać w naszej łazience. 

8. Przejażdżka wymarzonym autem 
Każdy mężczyzna ma swoje wymarzone auto do którego by wsiadł i z radością by się przejechał. 

9. Dzień w Spa 
Kochane każda z nas zasługuje na odrobinę odpoczynku, relaksu czy przyjemności. 

10.Wycieczka  

Tutaj postanowiłam zrobić świetne rozwiązanie w dwoje, spraw idealny prezent żonie/ mężowi i pojedzcie gdzieś razem spędźcie wspólnie czas. A to będzie waszym najlepszym  prezentem jaki może być 😊

I jak wam się podoba moja lista top 10 !? a może macie swoje propozycje na temat prezentów?? dajcie znać w komentarzach 😍

Komentarze

  1. W tym roku, od Mikołaja poproszę chyba o cały rok w spa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam prezentowniki. Zawsze mam problem z doborem odpowiedniego podarunku dlatego takie posty mi pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam z tym problemy dlatego właśnie postanowiłam zrobić taką moją top listę :)

      Usuń
  3. Mnie by się spodobała taka wycieczka, dużo przyrody, odetchnąć od miejskiego zgiełku :) A przejażdżkę autem sportowym podarowałam ostatnio mężowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z powyższej listy sama chętnie zdecydowałabym się na wycieczkę. W zestawieniu brakuje mi jednak świątecznego swetra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym dorzuciła do tego zestawienia także biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku kompletnie nie wiedziałam co kupić... do czasu.
    Twój post podsunął mi pewien pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty