Nie kończący się brązer???

Nie kończący się bronzer??? Czy to możliwe??? A jednak !!!!
Pewnie się zastanawiacie jakim cudem może się bronzer nie kończyć, to proste. Wystarcza on na bardzo długo bo na ponad 2 lata codziennego stosowania !!! Znam dziewczyny które twierdza że wystarcza im nawet dłużej. Ja sama używam go gdzieś jakieś 6,7 miesiący  i jestem pod mega wrażeniem bo tak jakby mi go w ogóle nie ubywa. Jest to brązer od Oriflame z serii Goiordani Gold czyli można powiedzieć że jest to seria lepszej półki porównywalna do duglasa czy sephora i przede wszystkim jest ona dużo tańsza !! No i oczywiście nie zapomnijmy o zniżce 20 % zamawiając taki produkt więc masz jeszcze taniej niż byś chciał !! Puder występuje w kilku odcieniach Luminous Peach - 34546, Sublime Radiance - 34545, Matte Bronze - 34548, rozświetlający puder 34447. Kolory są uniwersalne więc każdy znajdzie coś dla siebie. P pierwszej aplikacji zakochałam się w tym produkcie.  Nie ma uczucia ciężkości i efekt jest taki naturalny nie przetłuszcza cery i przede wszystkim cudownie wygląda. To jest właśnie to czego szukałam bo jest wręcz idealny. Więc jeżeli chcesz coś na długie lata i z świetnym efektem  dodatkowo w genialnej cenie to trafiłaś w dziesiątkę !!  Dajcie znać czy używałyście tej serii i jak wrażenia.

Komentarze

  1. boję się trochę brązów żeby nie przesadzić i wyglądać śmiesznie, jednak wiem, ze jest od bardzo ważnym elementem makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ten by ci się sprawił bo choćbyś go nałożyła nie wiadomo ile to dalej będzie wyglądać naturalnie a nie jakby jakaś brązowa plama :)

      Usuń
  2. Znam jedynie ze słyszenia. Generalnie te kulkowe produkty są "długowieczne" :) Wygląda bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z Oriflame :) Muszę przejrzeć sobie ich katalog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. i to koniecznie !! jak byś chciała coś zamówić z zniżką albo zacząć współprace i odebrać nagrody to napisz do mnie a opowiem ci co i jak :)

      Usuń
  4. Wow jaki czad�� aż sama go kupie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki świetny! Nie zamawiałam nic nigdy, ale perspektywa niekończącego się produktu kusi, oj kusi

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Avonu kiedyś miałam podobne kulki:) A z Oriflame miałam kosmetyki ale do pielęgnacji tylko. Tych kulek nie znam ale ciekawe są widzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja ciocia miała też kulki z Avon ale przerzuciła się właśnie na te i jest zachwycona :D

      Usuń
  7. To prawda że bronzer długo się używa. Ja codzinnie nim robię konturowanie twarzy i mimo tego nie zużywa się.🙈

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten bronzer używa moja mama i faktycznie jest bardzo wydajny i ma go bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, mega mnie nim zainteresowałaś! Wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam bronzer, ale tego jeszcze nie używałam. Pamiętajmy jednak o tym, że taki "nie kończący" się bronzer ma swoją datę ważności. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty