paletka cieni Beauty Bigbang

Też macie fobie kupowania paletek??? Ja najchętniej bym chciała mieć każdą na inny dzień 😂 Od jakiegoś czasu stosuję paletkę od Beauty Bigbang i jestem z niej mega zadowolona, śliczne kolorki, świetna pigmentacja, troszkę się czasem gdzieś posypie  ale tyle to nie problem 😄 dla mnie świetne rozwiązanie na fajną paletkę w dobrej cenie i dodatkowo może być na świetny prezent.




mają teraz świetną promocję więc polecam serdecznie 😄 
Miałyście już do czynienia z tą firmą?? 

Ps. wybaczcie za zdjęcie pierwsze ale nie zauważyłam jak trzymam paletki 😂

Komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie muszę przetestować

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez jakiś czas tez byłam zafascynowana tak paletkami, przeszło mi :D Twoja ma bardzo fajne kolorki
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  3. super paletka i pięknie połączone kolory ja dopiero zaczynam próby niestety połączenie matowych cienie nie idzie mi zbyt dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się kolorki na tej paletce :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Marki nie znam, ale makijaż i kolory piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty